Wednesday, May 11, 2005

PANAS, PANAS, PANAS

Petang tadi saya bergegas ke kereta. Risau lewat sbb. dah berjanji dgn. kawan nak turun gelanggang. Sampai di kereta rupanya adalah sebuah kereta lain yg. senang2 parkir di hadapan kereta saya. Hampir sesangat.. Ini dah kira kes block. Macammana ni... Tengok plat kereta, rasanya tak familiar sangat. Saya menanti kot kot tuan kereta akan cepat sampai. Mudahlah saya nak alehkan kereta.

Tunggu punya tunggu, ternampaklah kelibat dua orang mamat ini. Dengan selambanya dia terus masuk ke dalam kereta tanpa berkata apa-apa. Sekurang-kurangnya angkatlah tangan atau mintalah maaf. Ini tidak.. Rasa panas berdesup ke dalam hati. Lalu saya berikan mereka 'jelingan maut'. Biar dia tahu masa itu saya tengah panas ditambah pula cuaca yang memang panas hari ini.

Kenapalah org. sekarang ni x pandai nak minta maaf bila dah buat salah. Bukannya dikenakan bayaran pun..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home