Monday, April 04, 2005

MENGHITUNG HARI

Pesta Buku 2005 di PWTC; lebih kurang tiga minggu saja dari sekarang. Namun saya bagai tak sabar untuk menanti saat itu. Banyak buku yang boleh diperolehi di situ. Novel (my favourite), majalah, buku ilmiah, buku kanak2 dan berbagai buku lagi. Yang baiknya kebanyakan publisher menawarkan diskaun. Tak perlulah saya menunjukkan kad diskaun spt. yang selalu saya lakukan apabila saya pergi ke kedai buku.
Perkara paling penting yang ditunggu-tunggu ialah........ pengunjung akan dapat bertemu dengan novelis pujaan mereka. Tak ketinggalan saya. Hati melonjak-lonjak agar dapat bertemu dengan novelis yang dikenali melalui blog. Tapi macammana ya; org. yang ingin ditemui datang berlainan hari. Nampak gayanya, saya terpaksalah berulang alik ke PWTC. Bukan setakat mencari buku tapi mencari org. juga....:)
Jadualnya dalam genggaman; peminat novel Creative Enterprise boleh merujuk ke
http://www.cesb.net/v2/jadual.asp

Nota Kaki:
Tak sabarnya menghitung hari nak jumpa kaksu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home