Friday, August 20, 2004

KITA HANYA MERANCANG...

Esok, Sabtu sepatutnya pagi-pagi lagi saya berada di pejabat. Bersama kawan-kawan ke Kem Bina Insan, di Beranang. Jika tidak kerana kem tersebut, mungkin saya tidak akan sampai ke situ. Penceramah pula dari Excel Trading yang terkenal dengan pakar motivasinya.
Saya hanya merancang, ketentuannya pada DIA. Penyertaan saya terpaksa dibatalkan pada saat akhir. Anak-Anak tak sihat. Dah beberapa hari terlantar di atas tilam. Pilihan terpaksa saya lakukan. Anak-anak lebih penting.
Mungkin, akan datang saya akan menyertainya kalau pejabat menganjurkan sekali lagi.

1 Comments:

At 1:26 PM, Blogger Sri Diah said...

T, tempat tu kat Semenyih kan? bersebelahan dgn Broga. D dah pergi dah bulan 5 dulu. Ini untuk warga industri ya?

Oh ya, kalau anak sakit eloklah jangan pergi. Utamakan anak-anak, kursus tu bila-bila boleh pergi...

 

Post a Comment

<< Home